Thursday, August 24, 2006

Verhuizen...

...heeft zo zijn voordelen:
- Ik heb zo een baan dichtbij :)
- Ik kan weer es lekker met de scooter heen en weer crossen
- Omdat alle meubels van zijn plek moeten wordt alles weer es even goed schoon
- Ik vind opruimen geen straf
- Onze bovenburen worden er blij van :)
- Ik kan me uitleven op het betimmeren van kistjes

Maar ook zijn nadelen:
- We kunnen niet direct alle spullen weer uitpakken
- Plekkie waar we heen gaan is kleiner
- Hubbie gaat veel km's afleggen de komende tijd met Lifpeltuut
- Hubbie is langer van huis

Je ziet het leven van de Dilly's gaat niet over rozen (proest!). Maar we maken er het beste van. Hubbie gaat op zoek naar een baan in de buurt die bij hem past. En we gaan op zoek naar een huisje dat bij ons past :) Hopend en gelovend dat dat laatste heel snel gaat gebeuren gaan we met goede moed de toekomst tegemoet!

Vaarwel lief huisje van ons! Wees lief voor onze bovenburen!

No comments: