Monday, September 18, 2006

Kots!

Jak... wil je lekker languit op de bank gaan liggen... Denk je wat ruik ik toch? Het ruikt hier zo misselijkmakend... en dat helpt niet als je al misselijk bent. Maar goed ik keek es rond en daar lag een dooie muis ten midden van kotsbraaksels enzo... even verderop lag nog een braaksel. Toch fijn dat er dan aan schoonmoeder in huis is :)

Mijn hoofd is moe... mijn benen ook. En mijn keel doet auw! En mijn maag zegt met vlagen blugh! En ondertussen moet ik de kinderen nog bezighouden. Ik ben wel heel trots om mezelf, want ik heb ze vanmorgen laten werken, allemaal tegelijk en het werkte ook nog! Jeej, nu hangen er 20 spiegeltjes met mooi versierd lijstje in de klas :) Maar 's middags hebben we alleen buiten gespeeld, dat wil zeggen na het puzzelen. Lekker ontspannen, terwijl ik mijn flesje water meerdere keren leeg heb gedronken. Maar daarvan moest ik wel steeds naar de wc.. das ook niet echt handig.. Ben in 3 uur wel 5 keer naar de wc geweest!!

No comments: