Sunday, November 26, 2006

Kerkjes..

De kerkshopperij is best interessant. Het leuke is dat we nu in een aantal heel verschillende kerken zijn geweest, hele evangelische, iets minder uitbundig evangelische, overweldigend evangelische, baptisten, vrijgemaakt... We hebben alles zo'n beetje bekeken wat ons interessant leek. Vanmorgen zijn we op herhaling geweest in de iets rustigere evangelische gemeente en dat sprak mij toch wel aan. De preken die we tot nu toe daar gehoord hebben zijn zeer goed voor mijn geestelijk leven al zeg ik het zelf. Ik kan me zeer goed vinden in hun visie en in hun doen en laten.
Maar de band.... tja... goede voorzanger(s/essen) zijn schaars zeg maar...

Nou ja... ik laat meer weten als we meer definitiefs weten!

1 comment:

Yo said...

Dat is goed, dan hoor ik het wel...