Sunday, December 03, 2006

Ik ben het zat...

Ik ben het zat steeds naar een huis te gaan dat mijn huis niet is...
Ik ben het zat dat ik in zekere zin niet zelf kan bepalen wat ik te eten heb
Ik ben het zat steeds mis te grijpen in de kast als ik wil snaaien
Ik ben het zat steeds door mijn zwager over mijn schouder te worden gekeken wanneer ik internet.
Ik ben het zat om te zoeken naar huisjes
Ik ben het zat om hypotheekadviseurs te spreken
Ik ben het hele geregel rondom huizen zat
Ik ben het zat dat mijn hubbie nog steeds geen werk kan vinden
Ik ben het zat dat ons Mini steeds verder roest en niet wordt verkocht
Ik ben het zat dat we zelf nog geen goede andere optie hebben gevonden voor een nieuwe auto
Ik ben het zat dat ik moe ben
Ik ben het zat dat we geen eigen huisje heb, vooral straks met kerst!
Ik ben het zat dat mijn hubbie steeds chago is, omdat vanalles tegenzit
Ik ben het zat om steeds maar te worden geconfronteerd met de feiten
Ik ben het zat om op mijn woorden te letten
Ik ben het zat om steeds op mijn hoede te zijn als ik dan toch iets zeg wat anderen niets aangaat
Ik ben het zat om elke week boerenkool te eten!!!

Ik ben het zat!!

Er is één ding waar ik me ontzettend gelukkig voel en dat is op mijn werk. Met kinderen om me heen vergeet ik alles wat zich afspeelt om mij heen. En dat is fijn! Lang leve kinderen!

1 comment:

Anonymous said...

Hai Daph,
Lucht het op.
Kun je niet een kookdag afspreken, dan kun jij op die dag bepalen wat er op tafel komt.
Succes met de huizenjacht.
Groetjes DJV