Monday, November 19, 2007

zeur zeur...

Ik kreeg commentaar, ik zou niets meer op mijn blog zetten, maar ja wat wil je ook, het belangrijkste is nu Fenna! Overigens kwam het commentaar van iemand die een jáár niets had geblogt! Nee, ik noem geen namen :P

Ik voel me goed! Heb vandaag weer lekker in het huis op en neer gelopen met wasjes en heb bedjes verschoond, wel 3! Huh, we hebben er toch maar twee?? Ja, maar ook de kinderwagen wordt regelmatig beslapen, dus ook die krijgt dan een nieuw lakentje, hoeslakentje en hydrofieldoek, want ook hier wordt hard gespuugd :). Ja wij redden ons wel hoor in 'Huize Van Dillewijn'!

2 comments:

Anonymous said...

oops... was ik dat die dat zei??:-)

nou ja, hier kan ik tenminste wel een commentaar leveren, want bij jullie huisblog kan dat niet!
heb weer lekker bijgelezen, ga vooral zo door!
en een filmpje is ook leuk:-D

liefs rachel

Frans en Hetty said...

Ja, ja we noemen géén namen hè