Saturday, January 31, 2009

Alleen...

Ik was vandaag alleen thuis.. nou ja alleen, Fenna was er en natuurlijk sleep ik schatteke ook overal mee waar ik ga :) Maar Jeroen was werken. Hij zou na de lunch thuiskomen, maar helaas liep het allemaal wat uit. Nou was het allemaal niet zo'n drama, want ik heb me daardoor weer even op mijn projectje kunnen storten toen Fenna eenmaal weer op bed lag.

Fenna heeft van neef André een stoeltje gekregen toen ze werd geboren. Die moest alleen nog geschilderd. Ik wilde hem graag in verschillende kleurtjes maken, maar dat blijkt niet zo handig.. dus nu wordt hij gewoon roomwit. Hij is nu in ieder geval één keer in de grondverf gezet, en één keer in de verf. Dat moet nog een keer gebeuren. En als finishing touch ga ik haar naam er nog opschilderen in het roze. Ben benieuwd wat jullie er straks van vinden :) Foto's volgen dus nog..

No comments: