Friday, April 03, 2009

Ontslag!

Ja, ik ben ontslagen!
























bij de therapeut :) Ze vond dat het zo goed ging met me (en ik ook) dat ze me niet meer wilde zien hihi. Ja, ik voel me ook goed, het gaat stukken beter. Nu lichamelijke klachten proberen te vermijden. Vandaag is dat niet zo gelukt, morgen ws ook niet zo, maar ik ga weer mijn best doen vanaf zondag. Lekker 's middags op bed met Fenna, even een uurtje meepakken. Het scheelt een hoop in de pijn in mijn rug en heupen. En ook scheelt het als ik 's avonds ga slapen. Kan vaak niet slapen als ik teveel heb gedaan, ben dan snel misselijk en te rusteloos om te gaan slapen. Dus tja, hoop dat ik het zo lekker kan volhouden totdat ukkie zich aandient. Wanneer zou dat zijn?

3 comments:

Yo said...

Ik dacht al.. volgens mij moet je me nog iets vertellen..

Anonymous said...

wanneer zou dat zijn?
ik hoop NA mij.
*zucht*

lekker hoor dat je smiddags een uurtje slaapt!

Rach

Anonymous said...

he zussie nog even volhouden en dan komt het allemaal goed natuurlijk!!!!

je weet ik sta altijd voor je klaar je kunt me altijd bellen mocht het nodiig zijn.

dikke kus je zus