Sunday, December 19, 2010

Vakantie

Het is dan zover...., vakantie! En wat waren we er aan toe. Dat bleek wel, want de afgelopen week was een aanloop voor rampen en steeds een beetje brakker worden.

De laatste werkdag luidde zich in met kijken of ik luizen had, want tja, je hebt een kind in de klas met luizen, dan maar even checken, maar wat luidt het verdict: tja, we weten het niet zeker, maar ga voor de zekerheid maar even je haren wassen met luizenshampoo, ik denk dat ik iets zag lopen..
Dan begin je de dag niet fijn. Liefst zou ik hard naar huis zijn gerend, maar ja, met een klas vol kinderen wordt dat wat lastig..

Donderdagavond kerstviering, was gezellig, leuk en mooi, voelde me af en toe een toiletjuffrouw, maar ach.. Wil ik naar huis, wil de auto niet van het alarm en dus ook niet van de startonderbreking, sta je dan, terwijl het net flink begin te sneeuwen. Dan maar een wandelingetje naar de ouders. Papa is gelukkig handig, maar krijgt het ook niet voor elkaar. Manlief doet een suggestie door de telefoon en gelukkig werkt dit, zodat ik naar huis kan rijden.

Vanaf maandag ben ik verkouden aan het worden. Inmidels is het zondag en ben ik snotverkouden, gelukkig is mijn keelpijn inmiddels weer weg, dus nu is het wachten op die snotneus die verdwijnt..

Ach, vakantie, hoe fijn!

No comments: