Monday, May 08, 2006

Nou zeg!

Ga je lekker op vakantie, een weekje weg, een weekje naar de grens van Duitsland en Luxemburg, zitten daar ook van die vervelende beestjes... Van die kleine kriebelbeestjes, die je bijten en je bloed opzuigen en je, na eruit getrokken te zijn, achterlaten met een rood bultje ter grootte van een knikker. Een bultje dat jeukt, prikt en lekt... Zucht...

Het was echt een fijne vakantie hoor, maar dat was een minder leuke afsluiting. Vanmorgen ben ik naar de dokter geweest en die zegt dat de incubatietijd van die beesten minstens 10 dagen is, en maximaal 2 maanden. Dus of ik er wat aan overhoudt is vooralsnog niet te zeggen. De hoofdpijnen en de misselijkheid waar ik sinds het weekend last van heb is dus niet van dat beestje, maar waarschijnlijk dan van een zonnesteek ofzo... Maar iig hoef ik me geen zorgen te maken, want het bultje zag er gezond uit en pas als hij groter wordt is het erg. Ik heb het idee dat hij vandaag kleiner is geworden. Jeej! Nou we zien wel...

No comments: