Thursday, May 11, 2006

Vliegen vangen

Op het fietspad hier in de omgeving stikt het van de vliegjes...

Ik fietste vanmorgen totaal, alles bij elkaar denk ik zo'n 40 minuten en heb in die tijd ook zeker zoveel vliegjes zich te pletter zien vliegen tegen mij aan. Groene en zwarte vliegjes, grote en kleine..

Ook ben ik tijdens die fietstocht tot de conclusie gekomen dat middelbare school scholieren niet veel veranderd zijn in de tijd dat ik van de middelbare school af ben. Mensen die ze minder interessant vinden, of gewoonweg niet modieus of knap genoeg schijnen het nog steeds te moeten ontgelden. Zelfs op het fietspad! Voorbeelden? Naroepen, keihard schreeuwen als je net langsfietst, je nadoen op een overdreven manier... Kortom: het zijn pubers die verder niets te doen hebben dan andere mensen belachelijk te maken.

Vraag ik me toch af hoe oud ze me schatten :)

No comments: