Sunday, June 25, 2006

Druk in je hoofd

Ken je dat ook? Dat het druk is in je hoofd?
Je bent bezig met van alles en nog wat alleen er ontstaat nog niets..
Je kijkt eens hier, je kijkt eens daar, maar nog niets wordt duidelijk

Dan naast alle bedrijvigheid probeer je ook nog eens te bedenken waarvoor je het allemaal doet en hoe de planning eruit gaat zien de komende jaren. Tis een gek gegeven: toekomst. Wie weet is die er wel helemaal niet en worden we morgen weggehaald van deze vage planeet. Dat maakt alles meteen ook zo dubbel.

Mijn hoofd is in ieder geval vol. Ik heb het idee dat rust me wel even goed gaat doen. Anders loop ik straks op mijn emotionele eind en kan mijn hubbie me oprapen... Waarom geen idee... het is nou eenmaal zo... Ik ben wapperdeflapper de laatste weken. Alle emoties fladderen heen en weer en daarnaast zijn er kwaaltjes die blijven doorzeuren, maar niet doorzetten of weggaan. Soms heb je even rust nodig. En dat soms is bij mij nu.

No comments: