Thursday, June 15, 2006

...gevuld met allerlei activiteiten

Allereerst ben ik vanmorgen naar de markt geweest voor eten en daar kwam ik een bekende tegen waar ik mee aan de praat raakte. Ik besef het me des te meer als ik haar verhalen hoor: Ik ben zó gezegend! God is goed voor mij en voor mijn lief. Ik ben zo blij dat Hij er is in ons leven en dat we naar Hem mogen luisteren..

Er is alleen één ding wat ik me nog steeds af blijf vragen: wat is nu de bedoeling van ons leven, het leven van mij en mijn lief. Waar staan we volgend schooljaar en wat zijn we aan het doen. Ik zou het wel eens willen weten, want op dit moment hebben we nog niet echt een duidelijk idee, terwijl het nieuwe schooljaar alweer dichter en dichterbij komt. Ik ben (bijna) afgestudeerd en ik heb nog geen idee wat me te wachten staat: een baan of niet? In deze omgeving of niet? Er zijn nog zoveel vragen die ik wil stellen aan Hem, maar waar nog niet echt antwoord op is. Althans niet bij mij...
Ík vind het moeilijk iig.

Heb jij het gevoel dat je doet wat je moet doen in Naam van de Heer?

No comments: