Thursday, May 31, 2007

Teken van zwangerschap

Mijn leven draait grotendeels om het zwanger zijn. Haha, ik kan me niet er vanaf zetten. Zo nu en dan als ik ergens heel druk mee bezig ben, kan ik het zomaar even vergeten, maar over het algemeen ben ik er zowat de hele dag mee bezig.
Nu heb ik een weekje vrij en ben ik op marktplaats aan het surfen naar kinderwagens, babykamers, maxi-cosi's, etc. Leuk om rond te kijken, je te orienteren en zo nu en dan een bod doen. We gaan vanaaf kijken naar een babykamer en waarschijnlijk zeer snel ook naar een kinderwagen. We weten al precies welke kinderwagen het moet worden! Ik verklap nog niets :)

Oja, ik ben nu precies 18 weken. Dus 4,5 maand, soort van op de helft, ware het niet dat de zwangerschap 40 weken duurt en dus eigenlijk 9,5 maand en niet 9 maanden. Rare tellingen, maja, het zij zo! Oh, fotootje erbij, das vast leuk :) (hier ben ik 16 weken)

Jeroen is echt lekker bezig met klussen in huis, zo hangen er nu weer nieuwe lampjes, het douchegordijn hangt nu goed. De badkamer wordt zo langzamerhand compleet :) met matjes en haakjes ed.

No comments: