Monday, October 01, 2007

Verlof

Vandaag is mijn verlof ingegaan. Een weekje eerder dan gepland, maar toch wel erg nodig. Wat is het ineens zwaar geworden. Het werken was echt teveel. Nu maar lekker thuis aan de slag, op mijn eigen tempo en leker dingetjes regelen voor de babykamer, de bevalling, wat huishoudelijke dingen doen en natuurlijk wordt er ook aan nesteldrang gedaan haha. Daar is helaas niet aan te ontkomen. En 's middags? Dan doe ik gewoon lekker een dutje. Lekker bijkomen voordat Jeroen thuiskomt, zodat hij ook nog wat aan me heeft 's avonds en zodat ik lekker kan koken zonder dat ik last heb van mijn bekken, rug of vermoeidheid.

Dat is zo'n beetje mijn nieuwe dagindeling.. Ach ik vermaak me wel hoor! Ik heb genoeg te doen :)

1 comment:

Petite Marguerite said...

m'n fiets? nee hoor, gewoon gekocht. of je bedoelt het filmpje? nee hoor, lang leve youtube!! :)

spannend hoor bij jullie... als je puf hebt, komen jullie dan een keer kijken naar ons huus?