Friday, September 21, 2007

Nog maar twee weken werken

Oftewel nog maar 6 dagen werken! Dat klinkt best raar. Maar ik heb er inmiddels al zo naar toegeleefd dat die 6 dagen toch nog best lang lijken. Door de reacties van anderen ('zo dat is al snel he?' of 'wat gaat de tijd hard!') blijf ik me steeds bedenken dat het niet zo lang meer duurt.

Ondertussen groeit mijn buik door en hij zit steeds meer in de weg. Vooral bij het bukken, schoenen aandoen, veters strikken en slapen is het nu erg lastig om dit te doen zoals je dat normaal ook zou doen. Vooral 's avonds is geen van dit alles nog te doen. Ja, slapen wel gelukkig, maar bij het slapen moet ik wel steeds afwachten of het liggen fijn is... Maar ach als dat het enige is :)

Ook weer even een up-to-date foto van mijn buik hier... schrik niet!


No comments: