Sunday, March 16, 2008

Heerlijk genieten!

Lang lang geleden bestond er iets als een blog dat veel beschreven werd. Alleen er is nu een kindje geboren en dar slokt een hoop tijd op. Gelukkig is het een heel lief kindje en ben ik reuze trots en megaverliefd op haar!


Nooit geweten dat moedergevoelens zo diep gingen! Wat een liefde kun je hebben voor zo'n klein hummeltje en wat een vreugde als ze naar je lacht en met je praat! Heerlijk genieten van onze kleine meid :D




Op het werk gaat alles zijn gangetje en ik ben blij dat ik maar twee-en-een-halve dag werk, want dan is mijn werkenergie ook op en wil ik ook graag weer alle tijd en aandacht besteden aan ons wereldwondertje.


Manlief is ook een dag in de week thuis bij ons lieve schatteke en dat vind hij ook erg fijn, gezellig en relaxed. Helemaal genieten en lekker rondhobbelen met Fen en leuke dingen doen, en soms minder leuke dingen (huishouden enzo moet ook allemaal gebeuren helaas). Maar ik vind het prachtig! De liefste twee mensen op aarde die het samen gezellig en leuk hebben. Mijn twee schatten. Wat is het leven toch mooi!

No comments: