Monday, March 24, 2008

Leuk hoor zo'n groentehapje!

Leuk hoor, hapjes geven, maar wat geeft het een troep. Vieze washandjes van het snoetenpoetsen, vieze slabben van het knoeien, vieze kinderstoel van de vieze handjes, vieze spuugdoeken van het vegen en spugen, vies boxkleed van het spugen, vies bed van het spugen, en allemaal ORANJE, van de worteltjes. En laat dat nou net van die vlekken geven die er niet uit gaan!


Dus ik ben hard bezig geweest met bleken van de spullen die wit behoren te zijn en de spullen met een kleurtje zijn helaas verloren gegaan, tenzij iemand nog een tip heeft. Ik heb al prewash geprobeerd en daarna wassen, maar helaas dat mocht niet baten. Gelukkig heeft het bleken wel gewerkt, maar dat heeft als nadeel dat mijn handen nu stinken! Juk! En wassen met zout helpt wel iets, maar niet veel, dus nu zit ik de komende dagen met chloorhanden :( Ach ja, je moet wat voor je meisje over hebben :)

1 comment:

Yo said...

Goed bezig hoor..
(denk ik..)(ik heb het resultaat nog niet gezien..)