Monday, March 23, 2009

Lekker dagje

Wat doe je als het van dat stormachtige en natte weer is en de kleine meid ligt op bed?
Nou dan is het tijd om achterstallig onderhoud bij te werken.
Dus nu staan de foto's weer op CD-R en is de comp weer wat leger. Ben ik weer een beetje opgeschoten met het dagboek van Fenna. Ja, deze mama houdt nog steeds bij wat de kleine meid allemaal bijleert en dat komt dus in haar dagboek. Dat vervolgens wordt opgeleukt in publisher en dan weer wordt uitgeprint om als aandenken voor later te dienen, voor wanneer de kleine meid groot is.
Zo heb ik voor haar ook al een boekwerk klaarliggen van de zwangerschap. Vind het fijn om haar straks iets mee te geven als ze groot is, zodat ze ook weet hoe ze is opgegroeid, wat ze wanneer kon, wat ze deed toen ze klein was. Hoe lang ik dat volhoud? Geen idee.. we'll see...

Voor de nieuwe spruit is ook een zwangerschapsdagboek in aanleg, kan wel merken dat hij minder uitgebreid wordt dan die van Fenna.. heel veel dingen zijn vanzelfsprekender en niet alles wil ik opschrijven. Dus tja.. maar goed, ik wil ook deze spruit wat meegeven voor later, dus ik doe mijn best :)

No comments: