Wednesday, July 19, 2006

Dingen om te doen:

Ik had vandaag genoeg dingen die ik me voorgenomen had om te gaan doen.
Ik ben dan ook op tijd eruit gegaan en ben aan de slag gegaan. Ik ben lekker onder de douche gestapt en heb het bed afgehaald en dus een wasje gedraaid. Daarna ben ik gaan stofzuigen en daarna even gegeten. Toen de boodschappen gedaan voor het eten vanavond. Daarna de was die nog hing afgehaald en het fris gewassen beddengoed opgehangen. Daarna ben ik even gaan ontspannen. Toen heb ik het bed weer opgemaakt en nu zit ik lekker op de bank te relaxen... te denken aan wat ik allemaal voor 12-en heb weten te doen en dat ik me daar goed bij voel, omdat ik niet nutteloos ben zoals ik me wel vaker voel. En ik ben blij met mezelf...

Daarnaast wachten we gewoon verder totdat het komt...

No comments: