Monday, July 03, 2006

Zomaar een baantje

Ha! Vandaag heb ik een baan gescoord: ik ben oppas geworden. Ik pas vanaf morgen op twee kleine koters van 11 maanden. Je raad het al, het is een tweeling. Twee lieve donderstenen van jongens. En het leuke is, ik mag echt zelf weten wat ik met ze ga doen. Ik mag ze zelfs komen showen aan mijn ouders... als die dan in ons dorpske zouden wonen, of een boodschap met ze doen voor mezelf, als ik dat wil, of lekker wandelen met ze.. of, of, of, of... Het lijkt me echt heel leuk en ik ben heel benieuwd hoe het me morgen zal bevallen :) Ik mag morgen zes uurtjes oppassen op ze en daarbij is moeders in de buurt, ze moet namelijk inpakken voor de vakantie, maar dat vind ik zeker niet erg.. want als ik iets niet weet, dan kan ze meteen vertellen hoe of wat.

Jeej! Tis nog maar voor 5 uurtjes in de week, maar tis iets.. Wellicht kan ik meer oppaskindjes vinden haha.. ga ik gewoon mijn hele verdere leven oppassen.. kan ik me ook nog opgeven bij het gastouderbureau hier :) Maar goed.. juf zijn is ook leuk. We'll see what the future will bring, above all what He wil bring us. We'll be waiting!

No comments: