Sunday, March 19, 2006

Aahh, zondag

Ja en dan is het zondag, terwijl mijn mannetje ziek ligt te zijn ben ik aan het surfen, van blog naar blog, naar blog, naar interessante dingen op het net.

Op Nu.nl las ik een verslag van wat zich de afgelopen nacht heeft afgespeeld in Nijkerkerveen. Nu vraag ik me echt af, was die man getrouwd? Had hij kinderen? Waarom richtte hij op de politieagenten met dat pistool? Wat zouden zijn vrouw en kinderen ervan vinden dat hij eigenlijk om niets is doodgeschoten (mocht hij getrouwd zijn)? Waarom schoten de politieagenten een dodelijk schot en waarom niet één in zijn bovenbeen o.i.d.? Waarom meteen een schot dat fataal kan zijn? En daarna wel nog proberen te reanimeren! Echt waar ik vraag me het wel eens af, maar nu helemaal: Waar gaat de wereld heen?

No comments: