Wednesday, March 15, 2006

Wie is mijn persoon?

Iemand vroeg me vanavond welk persoon ik mooi, knap, goed vind. Een bekend persoon...

Ik wist zo even geen antwoord, maar die persoon was ook blij zonder antwoord. Beetje vaag. Maar het houdt me bezig en het laat me niet los.

Welke persoonlijkheid is nu het knapste, het beste, het mooiste? Ik denk dan toch aan Leonardo DiCaprio, George Clooney, maar dan denk ik tegelijkertijd dat er veel mooiere mensen op de wereld zijn. Ashton Kutcher vind ik ook wel een mooie man en Tom Cruise is een lieverd, die doet veel voor degene van wie hij houdt, dat mag ik wel!

Tja... weet je het maakt allemaal niet uit, want ik heb mijn lieve man en die houdt van me onvoorwaardelijk en dan kan ik nog zo veel naar andere mannen kijken, maar voor mij is hij mijn man, mijn lieverd, mijn ware! Ik hou van hem! Hij's een lieverd!

No comments: