Friday, March 31, 2006

Compilatie

Ik doe veel aan compilatie. Compilatie van cd's wel te verstaan. Nu staan vele nummers van Illinois, Greetings from Michigan en Seven Swans op één cd. Ja een echte Sufjan Stevens compilatie.
Ook van Sigur Ros heb ik een cd'tje in elkaar gecompileerd. Erg mooi al zeg ik het zelf. En dat is een combi van alle albums behalve de laatste.
Verder heb ik wat zooi van mijn scriptie ge-evalueerd en gestofzuigd, gewinkeld (ja sommige mensen komen eten :)), en daarna mijn lidmaatschap opgezegd bij de boekenclub. Eindelijk! Net op tijd. Want ik dacht dat het volgende maand pas hoefde, maar op mijn kaart zag ik dat het twee april was waarvoor ik moest opzeggen. Nu heeft mijn vader mijn brief gefaxt en is dat ook weer geregeld.
Oh trouwens mijn schoonmama heeft nu ook een blog. En mijn zussie ook! Leuk zo'n bloggende familie!

Hoe kan ik zoveel mogelijk links in een zo klein mogelijk stukje tekst zetten? :)

No comments: