Thursday, February 02, 2006

Bankhoezen

De bankhoes moet nodig in de was. Maar nu wil het probleem dat hij niet in de wasmachine past. Dat betekent dat we hem naar de wasserette moeten brengen. Dat kost rond de 17,50 euro als we hem daar moeten laten wassen, voor een draai van 35 minuten! Beetje veel vind ik dat wel. Zeker als ik hier thuis toch gratis was... Ik bedoel voor water betalen we niet extra en voor stroom niet. Alleen het wasmiddel en de wasverzachter kost geld. En de slijtage van de wasmachine, maar ja dat gebeurd toch. Dilemma's...

De verzekering heb ik nu toch wel afgelsoten bij Univé. Ik heb voor ons beiden een basisverzekering en een tandartsverzekering afgesloten. Nu moeten we de andere bij ZZ nog opheffen. Daarvoor heb ik al de kaarten uitgeprint en moeten we die nog ff tekenen en dan opsturen. Als het goed is komt het dan goed.. Hoop ik.

Nu maar es ff gilmore girls halen bij de buuv. Als ze d'r alweer is.. Ff checken..

No comments: