Friday, February 03, 2006

Gewassen, maar schoon?

Nou de bankhoes is gewassen, kostte 15 euro. Ik ben denk ik blij. Ik hoop alleen dat hij nu wel echt schoon is. Ik betwijfel het hier en daar, omdat er zelfs nog droge plekken waren, die dus niet eens nat zijn geweest, maar ja dat kan ik pas echt zien als hij weer om de bank zit en opgedroogd is.

We'll see!

Vanmiddag hebben we nog geschaatst haha. In het hydepark, vlakbij de Lindenhorst. Ik heb van Rachel ijshockeyschaatsen gekregen. Leuk hoor, alleen het ijs kraakte wel veel, en dat was soms best wel beangstigend. Maar ja... We zijn we niet erdoor heen gekrakt. Rieneke wel, maar die was gelukkig dicht bij huis. Het ijs werd wel snel slechter, het dooide dan ook best hard. Op het laatst zat er een flinke barst in waar veel water doorheen het ijs op stroomde... Misschien moeten we eens gaan schaatsen op een echte ijsbaan.

No comments: