Thursday, February 09, 2006

Druk, druk, druk

Gisteren heb ik het wel druk gehad zeg, niet eens tijd voor mezelf, alleen tijd om te eten..

Ik begon gisteren met naar school gaan, waar geen kinderen waren, maar wel een heleboel nieuw meubilair voor de hele school. Mijn hele klas stond ermee vol! En das een speellokaal, dus twas best veel! De kleutermeubeltjes hebben we gisteren meteen op hun plekkie gezet en dat stond erg leuk. We hebben ook een wandje in het lokaal nog gelatext, want die was onder gekliederd met verf, plakaatverf waar de kinderen dus mee verven.

Daarna ben ik boodschappen gaan doen voor het avondeten. Toen heb ik zelf een hapje gedaan.

Even heb ik op de computer mijn mail gecheckt en daarna ben ik snel doorgegaan naar Veenendaal voor de afspraak met mijn student-collega's, om gezellig wat te gaan drinken en kletsen.

Toen ik thuis was (te laat) kwam Rachel lekker eten en was Jeroen lekker vroeg thuis. We aten lassagnette (een aanrader, van Knorr). Daarna afwasje en meteen door naar Elim voor de muziekavond, oefenen voor zondag. Daarna hebben Jeroen en ik bij Rachel een vage film gekeken en nog een tijdje gekletst, maar het was ineens 24:00 en was het toch ook wel weer tijd om naar bed te gaan, want vandaag ook weer een lange en vermoeiende dag.

Half 1 lagen we in bed en konden we eindelijk slapen... Mmm... lekker zo'n donsdekbed!

No comments: