Wednesday, February 01, 2006

De dagen van mijn leven zijn...

...Korter dan ik dacht. Waarom? geen idee...

Ik ben van plan een scheiding te gaan maken in school/werkzaken en in privezaken. Ik denk dat ik dat wel praktisch vindt. Misschien ook wel niet, maar dat zien we vanzelf, dan voeg ik het later toch weer tot één blog samen. Maar we gaan het zien!

Ik ben zo blij als ik lekker bezig ben met mijn dagelijkse dingen als wassen, was opvouwen, rekeningen betalen, boodschappen doen. Je zal het dan niet van mijn gezicht af kunnen lezen, maar ik kan mezelf hopeloos blij voelen als ik lekker nuttig bezig ben. Geweldig toch! Dan is het helemaal lekker als ik een lekker achtergrondmuziekje erbij kan opzetten als worship of iets dergelijks. Ik geniet van mijn leven! Lekker niks doen afgewisseld met lekker werken en af en toe een beetje school.

Heerlijk!

4 comments:

Daphne said...
This comment has been removed by a blog administrator.
rachel said...

hoi daph! dit berichtje komt onder mijn naam te staan! cool dat je een nieuwe blog hebt aangemaakt. k zal m zeker lezen, zometen lekker witlof eten, YES!!:-) veel liefs racheltje xxxxx

Petite Marguerite said...

leukleukleuk! al vind ik je blogs over school ook erg aangenaam om te lezen :) en herkenbaar! (ook al heb ik 7/8 en jij kleuters) maar ga zo door!

liefs

Daphne said...

Gelukkig blijf ik lekker bloggen op beide blogs...:)

Maar op de maandag tot donderdag zal ik waarschijnlijk meer bloggen op krzyzstof's corner en de rest van de dagen meer op deze blog. Ik vind de scheiding tot nu toe erg fijn werken..