Wednesday, February 01, 2006

Zorgverzekeringen zuigen

Hebben we de hele avond zitten te puzzelen over welke zorgverzekering we nou moeten nemen. Jeroen heeft net de collectieve verzekering van zijn werk aangeboden gekregen. Na veel gepuzzel zijn we er toch uit dat het toch Univé moet worden, dus ben ik online aan de slag gegaan om dit te regelen. Kom ik na een aantal stappen erachter dat Univé je zorgverzekering wel wil omzetten van je oude naar de nieuwe (dat wist ik wel) dat je daarvoor dus je polisnummer moet invoeren, maar dat ik er maar één kan invoeren terwijl dat er twee moeten zijn, omdat we bij ZZ twee polisnummers hebben lopen. Maar ik kan er maar één invullen! Zucht... Morgen dus maar even telefonisch proberen contact op te nemen en evt telefoonisch de verzekering af te sluiten. Had ik toch die pre-paidkaart voor de telefoon nog moeten kopen vandaag... Nou ja, morgen weer een nieuwe dag met nieuwe zorgen en pleziertjes.

Eva heeft Gilmore Girls opgenomen en dat is goed! Wellicht kan ik die morgen kijken!

Hmm.. moet mijn moeder nog bellen over het dekbed en het weekend. En dan ws ook mijn schoonmoeder voor de hoeslakens... Hmm... misschien maar even een to do list maken.

Morgen ook nog ff naar school voor leerlingoverleg. Dat is wel interessant.

Maar goed morgen dus weer een dag. En voor nu: Lekker onder de wol... ehm dons hihi.

No comments: